Hoe bestel ik voor mezelf een maaltijd als ouder/verzorger?
Als je als ouder/verzorger ook wilt aanmelden voor een warme maaltijd kun je dit doorgeven via What’s app: 06-51991073. Kijk op ‘De Buurvrouw Kookt’ (insta of Facebook) wat er die dag op het menu staat. Bestellen kan vóór 9.00 uur ’s ochtends dezelfde dag.
Hoe bestel ik maaltijden voor mijn school?
We maken eerst graag een (telefonische) afspraak. Om kennis te maken, alle wensen te bespreken en informatie te verzamelen. Op basis daarvan maken we vervolgens een voorstel op maat.
Hoe bestel ik maaltijden voor mijn opvang?
We maken eerst graag een (telefonische) afspraak. Om kennis te maken, alle wensen te bespreken en informatie te verzamelen. Op basis daarvan maken we vervolgens een voorstel op maat.
Wat als er tijdens vakanties minder kinderen zijn?
Fluctuaties in de aantallen zijn meegenomen in de prijs.
Kan ik zelf kiezen welke maaltijden mijn kind krijgt?
Kids Food Plan stelt de menu’s samen waardoor er geen keuze is. Wij koken voor elke leeftijdscategorie per dag één maaltijd. Dat doen we met opzet zodat alle kinderen een heel gevarieerd aanbod krijgen en daardoor heel gevarieerd leren eten. En dat is dan weer heel belangrijk voor een gezond voedingspatroon. Elke maaltijd binnen een leeftijdscategorie heeft overigens altijd dezelfde prijs. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.